Editorial

Renania Academy – pentru cine si de ce?

Renania Academy – pentru cine si de ce?

In fiecare din cei patru ani de existenta, am comunicat  Renania Academy Safety Forum drept o platforma de educatie, upgrade si networking pentru industria de profil. Nimic mai adevarat. Ce se intampla insa cu acest eveniment din perspectiva noastra, a celor din Renania? El e un instrument valoros, croit si  pentru a ridica mingea la fileul colegilor din Sales. Dincolo de cunoastere, informatii si competente expuse, Renania Academy este o platforma de networking. Ganditi-va: in epoca vitezei niciun client nu iti acorda patru ore, cat dureaza un eveniment. Totusi, aici, aveti ocazia de a discuta in trei-patru reprize, intr-o formula relaxata, cu partenerii cheie. In acest context expunem elita companiei – competente, reglementari, furnizori, management – la interactiunea cu clientii. Confirmam parteneriate cu distribuitorii, consolidandu-le in piata imaginea de Partener Recomandat de Renania.  Avem patru ore pretioase de legat relatii, identificat oportunitati, de aflat ce ii intereseaza pe colaboratori. Avem ocazia sa multumim aliatilor traditionali fata in fata, schimband o vorba la cafea, sa aflam ce merge bine si ce nu, daca am putea deschide noi directii de colaborare si cum. Nici nu va dati seama cat e de importanta aceasta forma de contact uman. Asa se leaga si asa cresc prieteniile in business. Mai mult, pentru ca este un eveniment pe baza de invitatie, va puteti crea oportuntiati de new business, poftindu-i pe potentialii viitori clienti sa descopere universul Renania. Dincolo de Sales, evenimentul le este dedicat deopotriva managerilor, fie ei confirmati sau aspiranti.

Dezvoltarea manageriala nu se face doar din lecturi si din fata calculatorului. Trebuie sa va expuneti interactiunii directe cu clientii, asta face parte din identitatea unui lider de companie,

Zona de networking, schimb de opinii si idei, deschidere in a te prezenta, a-ti face noi contacte, a comunica intr-o cheie prietenoasa despre business si valori, in speranta ca vei depista astfel oameni cu care sa ai afinitati si cu care sa dezvolti parteneriate, toate acestea sunt de regasit in portofoliul identitar al unui manager performant. Participarea activa la evenimente reprezinta o conditie pentru orice executiv,

Ce-ar mai fi de bifat ? Evident, promovarea brandului Renania, prin prezentarea departamentelor din care faceti parte si a noutatilor – vezi noua divizie de curatenie sau asumarea intrarii pe nisa de retail.

Daca onoram aceste obiective, misiunea e un success, din perspectiva volumelor si a dezvoltarii personale.

In lumina celor de mai sus, imi ingadui sa inchei, adresandu-va o intrebare: „Spune-mi cati participanti clienti ai, ca sa-ti spun ce fel de performer esti.”

 

Send this to a friend