News

Relevanta A+A – Dusseldorf 2017

Relevanta A+A – Dusseldorf 2017

Acum doua saptamini s-a incheiat cea mai recenta editie a reputatului Targului de Safety de la Dusseldorf. Am stat de vorba cu delegatia Renania, prezenta la eveniment, Mai jos opiniile lor, la cald, de la fata locului.

1. Top trei subiecte care v-au impresionat placut.

Florentina Taudor:
1 – Organizarea impecabila: au oferit, implicit raspunsul la intrebarea “cum poti primi intre 20.000 – 50.000 vizitatori, dar sa stai doar 15 minute la coada la taxi si poate 20 minute sa intri la prima ora la Targ?”

2 – Traditia – desi sunt doua evenimente internationale absolut similare la Paris si in USA, Targul A+A este in continuare recunoscut international ca cel mai mare Targ de profil.

3 – One stop Shop – ocazie unica de a interactiona cu toti partenerii din domeniu fie ca sunt din Asia, America sau Rusia, de a te expune unui mediu cultural complex si complet si de a putea lega sau dezlega colaborari strategice in 30 minute si o strangere de mana.

Adrian Molonfalean:
1. Notorietatea targului. Este considerat targul fara egal in lume din acest domeniu de majoritatea expozantilor.
2. Organizarea / Logistica impecabila.
3. Orientarea targului catre nou, technologii, viitor – Toata lumea expune ce are mai bun si mai avansat din punct de vedere al inovatiei.

Imola Cojocaru:
Este un targ impresionant prin anvergura si diversitatea producatorilor ce acopera toate ariile specifice business-ului de safety, cu o gama complexa de alegeri.

 

Cele mai noi descoperiri din domeniu aici se gasesc, de la imbracaminte si incaltaminte din materiale inovative, pana la camere cu termo-viziune, sisteme de ergonomie inteligente sau ochelari de protectie cu sistem integrat pentru realitate augmentata.

Mioara Salcudeanu:
Noutatile din aria echipamentelor individuale de protectie – imbracaminte, manusi sunt axate nu numai pe asigurarea unui nivel cat mai ridicat de protectie, dar mai ales pe confortul utilizatorului.

Darius Orban:
In prima zi am fost impresionat de dimensiunea targului, infrastructura si varietatea expozantilor, de efortul depus de expozanti in amenajarea standurilor. In ziua a doua am asistat la o demonstratie de stingere a unui incendiu la conductele de gaz. Operatinea a fost efectuata de trei pompieri purtand echipamente Drager si a durat mai putin de 5 minute. Tehnica de stingere, lucrul in echipa si utilizarea echipamentului corespunzator au facut ca cei trei pompieri sa stinga flacarile rapid si fara efort. In ziua a treia am testat ochelarii Univet cu tehnologie VR. Sunt la inceput de drum, dar cu siguranta o sa fie un succes in viitorul nu foarte indepartat.

2. Cea mai frumoasa reactie pe care oamenii au avut-o legat de Renania.

Florentina Taudor:
Au fost mai multe: Cand furnizorii noi pe care ii vizitam intrebau daca suntem de la Renania atunci cand spuneam ca suntem romani; Cand furnizorii traditionali colectau cartile de vizita ale tuturor participantilor romani care le-au vizitat standul, spunandu-le ca partenerul lor din Romania este Renania si ne recomandau; Reactia tuturor dupa ce vedeau prezentarea noastra de companie creata special pentru A+A Dusseldorf 2017, sub forma unei reviste.

Adrian Molonfalean:
Multi participant surprinsi de amploarea fortei de vanzari, a technologiei implementate si a gradului de acoperire pe care il avem in Romania si in regiune.

Imola Cojocaru:
Renania a devenit un nume cunoscut nu doar la noi, ci si la nivel international. Majoritatea producatorilor abordati nu au avut nevoie de nicio prezentare a brandului nostru, interesul lor pentru a incepe o colaborare fiind deja prezent atunci cand vine vorba despre leaderul pietei din Romania. Sa mai spunem si ca furnizorii existenti erau deja dornici sa faca selfie-uri cu noi, semn ca raporturile functioneaza sub umbrela armoniei.

Mioara Salcudeanu:
Renania este un nume cunoscut printre producatorii din domeniu, atat din Europa cat si din Asia. Chiar si inainte de targ am primit un numar impresionant de invitatii si solicitari de intalniri, atat de la parteneri actuali, cat si de la potentiali parteneri, pe baza contactelor stabilite la editiile precedente sau de la simpli dosritori de a deveni partenerii nostri. Oriunde ne-am oprit am fost intampinati cu interes deosebit si dorinta de a dezvolta sau a incepe aliante cu Renania.

Darius Orban:
Toate persoanele cu care am interactionat si carora le-am oferit revista cu proiectele de top al companiei au fost impresionate de modalitatea noastra de prezentare, de dimensiunea companiei si de faptul ca acoperim intreaga gama de echipamente individuale de protectie. Majoritatea m-au intrebat daca facem parte dintr-un concern international. Nimeni nu se astepta sa fim o companie romaneasca cu 40 oameni de vanzari.

3. Care e ideea pe care ati vrea s-o implementati, inapoi in tara, dupa ce ati fost expusi experientei Targului.

Florentina Taudor:
Cea mai mai interesanta idee este atragerea de noi deal-uri strategice care ne vor ajuta sa completam toate nivelurile de pret pe anumite categorii.

Adrian Molonfalean:
Renania Days”, un targ national in care expunem clientii finali si revanzatorii la intreaga gama de produse (prezentare fizica-mostre), cu focus pe technologii si directii noi de safety (prezentari sustiinute de furnziori), combinate cu zone de lounge in care se pot derula discutii mai relaxate si o zona de preluare comenzi, in timpul targului, la conditii super-mega-speciale.

Imola Cojocaru:
Vrem sa implementam multe noutati in urma targului, Avem saci de pliante si tot atatea idei. Vom face completari de gama in absolut toate categoriile de produse. Prin aducerea de game cu noi pozitionari, vom reusi, cu siguranta, sa acoperim toate nevoile pietei din Romania, generand si business suplimentar. La capitolul “proiecte innovative”, cea mai reprezentativa cred ca este ideea de aduce sistemul de ergonomie tip exo-skeleton.

Mioara Salcudeanu:
Am identificat furnizori noi cu care deschidem canale de colaborare in toate categoriile, articole noi in trendul cerintelor actuale, pe care urmeaza sa la adaptam, pentru a aduce un suflu nou in gama de produse. Am gasit cateva raspunsuri la “cautarile” noastre pe care le triem din perspectiva solutiilor pentru dezvoltarea businessului.

Darius Orban:
Toate companiile cunoscute la nivel mondial au fost prezente la Dusseldorf. Indiferent de dimensiunea sau renumele unei companii, vizibilitatea/prezenta la astfel de evenimente este importanta. Noi, ca lideri pe piata din Romania, avem deja Renania Safety Academy, Workplace Safety Management Forum, Safety Awards Gala, prezenta la Romanian Facility Management Experience Days (ROFMEX).

Proiectele croite de Renania pentru industria de safety din Romania, dar si participarea la eventimentele internationale vor cataliza dezvoltarea business-ului.

   

 

 

 

Send this to a friend